Producenci
Blog kategorie
Zwroty i reklamacje

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia. 

Zwrot środków przez Sprzedającego następuje po podpisaniu oraz odesłaniu faktury korygującej jednak nie później niż to wynika z podanego terminu na fakturze korygującej.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy (używany towar nie podlega zwrotowi). 

 

Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

Opis procedury reklamacyjnej: 

Kupujący  może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  biuro@strefaizolacji.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać nastepujące dane: 

 

1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl